Tedes dúas ligazóns para repasar os contidos vistos nesta primeira avaliación
https://drive.google.com/file/d/1PITZ4K0cC1gxDFDPb4ddwa_35DNQGARq/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1oyug6-9C5GTidOfPVbydhrtiKQKx23bV/view?usp=sharing
03/12/2018
29/10/2018
17/10/2018
O átomo
Resolve as cuestións seguintes
Consulta este enlace
Remata coa avaliación final
O
ÁTOMO
1. Quen denominou
átomo a parte máis pequena de materia? En que século?
2.No 1808 John
Dalton publicou a súa teoría atómica. Nela, os compostos...
3.Despois
descubriuse con distintos experimentos que o átomo é divisible,
está formado por partículas máis pequenas. Enche a seguinte táboa
Ano descubrimento | Descubridor | Carga eléctrica | masa | |
electróns | ||||
protóns | ||||
neutróns |
4. Como se
distribuían esas partículas no átomo? MODELOS ATÓMICOS
Thomson
|
|
Rutherford
|
|
Bohr
|
5.Os átomos de cada
elemento teñen un numero fixo de protóns, o NÚMERO ATÓMICO Z
O número de
neutróns pode cambiar (falamos de ISÓTOPOS do elemento)
A suma de protóns e
neutróns do núcleo é o NÚMERO MÁSICO A
Este numero coincide
coa masa do átomo medida en “uma”
Que é o “uma”?
(unidade de masa atómica)
6. Os elementos, ó
interactuaren, poden coller carga eléctrica: IÓN
Se gañan electróns
collen carga (positiva/negativa) e falamos de (catión/anión);
se perden electróns
collen carga (positiva/negativa) e falamos de (catión/anión)
7 Como vimos, o
número de neutróns pode cambiar (falamos de ISÓTOPOS do elemento)
Como se chama cada
un dos isótopos do hidróxeno?
En que proporción
están presentes na natureza?
22/05/2018
02/04/2018
Máquinas de efectos encadeados 2º ESO 2017-18
Nesta ligazón podemos ver algún video das máquinas que fixemos no taller de tecno
https://drive.google.com/open?id=1Q2ZRh63R9nu7XmnASjV8sKzRpN4zu7Fv
https://drive.google.com/open?id=1Q2ZRh63R9nu7XmnASjV8sKzRpN4zu7Fv
15/01/2018
Máquina efectos encadeados
Aquí tedes uns enlaces
https://drive.google.com/open?id=1NIwTdNDl_NKzQFwDQUtwiOnE31Tjvagu1_kjQArl4O0
https://drive.google.com/open?id=1bpFvPBwwsCtkHRHldF2Ru-VKM6NVc3F0
E aquí os criterios de avaliación para este proxecto
https://drive.google.com/open?id=1NIwTdNDl_NKzQFwDQUtwiOnE31Tjvagu1_kjQArl4O0
https://drive.google.com/open?id=1bpFvPBwwsCtkHRHldF2Ru-VKM6NVc3F0
E aquí os criterios de avaliación para este proxecto
MEMORIA
|
||
Organización das tarefas | As tarefas están ben estruturadas e secuenciadas, intentando
aproveitar a colaboración de todo o grupo Os tempos son proporcionados |
5 puntos |
Contidos | Expresión escrita correcta e ideas claras Planos ben feitos , con acotacións, a escala |
5 puntos |
PROXECTO
|
||
Traballo individual | Cumpre sempre as normas do taller Cumpre co seu traballo Axuda os compañeiros |
2,5 puntos |
Traballo en grupo | Boa organización: cadaquén sabe que ten que facer | 2,5 puntos |
Acabado | unións axustadas, deseño ben rematado, sen estrago de
material Reutilizamos materiais (cartón,...) O resultado correspnde cos planos |
2 puntos |
Funcionamento | Funciona sempre ben . Cumpre coas especificacións : Funcionar un mínimo de 10 segundos Ter polo menos tantas etapas como membros ten o grupo (fóra os enlaces) Rematar con algún efecto visual ou sonoro |
3 puntos |
Subscrever:
Mensagens (Atom)