10/11/2011

consume hasta morir

http://consumehastamorir.com/

O PLÁSTICO

Artigo de ecoportal sobre o aforro de bolsas plásticas
Plásticos reciclábeis
Técnicas de reciclaxe
Visión global dos plásticos
Obxectos atopados ou a poesía do refugallo
Enlaces a arte con refugallos

27/10/2011

Videos inducción electromagnética

Temos uns videos sobre inducción electromagnética e xeración de corrente
Aquí temos unha animación dun xerador de corrente

05/10/2011

Mecanismos sinxelos a manivela

Video con varios mecanismos a manivela que podemos desenvolver no taller de tecnoloxía

Samain

Cabazas con circuitos eléctricos

23/03/2011

Comentario de Barreiro Rivas sobre o bombardeo de Libia

08/03/2011

Edición de imaxe co GIMP

Imos manipular imaxes con este programa e facermos unhas práctica que podedes atopar aquí.
Mais convén que te familiarices cos tipos de imaxes cos que podes atoparte.En primeiro lugar, as imaxes poden ser de "mapa de bits" ou poden ser "vectoriais".Que diferencia hai entre elas? Con cal das dúas traballa Gimp?
Logo está o formato.Os máis usuais en gimp son o XCF,TIFF,JPG,GIF e PNG
Investiga polas características e usos deses formatos.Podes entrar aquí
Ou consultar esta presentación

8 de marzo: día da muller traballadora

Le e comenta os artigos seguintes

8 de Marzo: Día da muller

Carta dunha nai

Pensa nun conto tradicional, invirte o xénero do protagonista e escribe o resultado (carapuchiño vermello, o cinsento,...)

19/02/2011

19/01/2011

Enlace para as prácticas de audio con audacity

12/01/2011

Actividade de son
Actividades
1.Explica que é un algoritmo de compresión e a diferenza entre un sinal analóxico e un sinal dixital

2.Para cada formato de son do documento de abaixo busca os seus usos e aplicacións, a relación entre a compresión e a perda de calidade de son e algunha outra característica que che pareza interesante.PROCURA NON COPIAR E COLAR textos

3.Busca que formatos de audio soporta un programa de presentacións que teñas usado (impress ou power point)

4.Busca que formatos de audio soporta o "audacity"

Ao final do teu traballo pon os enlaces ás páxinas que usaches

Documento:
FORMATOS DE AUDIO
Os arquivos de son con perda son aqueles que usan un algoritmo de compresión con perda,é dicir, un tipo de compresión que representa a información (por exemplo unha canción), pero tentando utilizar para iso unha cantidade menor de información.Isto fai que sexa imposible reconstruir exactamente a información orixinal do arquivo.
Poderase reconstruir tan só unha aproximación á información orixinal que contiña o arquivo.O emprego destes métodos de compresión con perda adoita usarse en información analóxica que quere dixitalizarse, por exemplo imaxes,audio, video, etc. Ademáis ten a gran vantaxe de que obteremos datos dixitalizados que ocupan menos espazo no disco.

Os arquivos de son sen perda son aqueles que usando ou non métodos de compresión, representan a información sen tentar utilizar menor cantidade de información orixinal. Fan posible unha reconstrución exacta da información orixinal.

Os arquivos de son máis usados son:
MP3,AAC,Ogg,Real audio,WMA,AIFF,FLAC,WAV,MIDI



Documento:
SON DIXITAL

O son dixital é unha "adaptación" do son real que se realiza a través dun medio electrónico: a tarxeta de son. A calidade do son estará determinada polas características técnicas que teña dita tarxeta. Entre elas as principais son: Frecuencia de mostraxe e Tamaño da mostra.

1.Frecuencia de mostraxe (sampling rate): indica cada canto se converte o son analóxico en valor dixital e mídese en hercios (hz.) ou no seu múltiplo o Kilohercio (Khz.) . Para alcanzar a calidade de son dun CD Audio necesitamos unha frecuencia de 44100 hz. As frecuencias estándares son 44100 hz., 22050 hz., e 11025 hz.
As tarxetas de son simplemente transforman un sinal continuo nun discreto:


Na terceira imaxe pasamos de 44KHz a 22KHz, en realidade a tarxeta captura a metade de posicións e consecuentemente o son degrádase rapidamente.
E porqué exactamente 441KHz? Polo mesmo motivo polo que o VHS emite 24 imaxes por segundo: se o ollo humano é capaz de recoñecer como moito unhas 30 imaxes por segundo, sería un malgaste de medios (e diñeiro) emitir 100 imaxes por segundo, polo simple feito de que non notariamos a diferenza. Do mesmo xeito, o oído humano é capaz de recoñecer uns 44.000 sons cada segundo (ou sexa, capta o son con esa frecuencia), co que a utilización dunha maior mostraxe non ten ningún sentido (en principio).
2.Tamaño da mostra (sample size): define o número de bits que se necesitan para gravar as amplitudes dos sons. As tarxetas de son antigas ofrecían tamaños de 8 bits, mentres que as actuais teñen un tamaño de mostra de 16 bits. Con 16 bits pode conseguirse un son igual ao do CD Audio, mentres que con 8 bits só podemos conseguir sons similares aos da radio polo que este tipo de tamaño de mostra só debes utilizalo para gravar (ou reproducir) voz pero non para son con calidade musical.

Tamaño dun arquivo de 5 segundos a 44,1KHz e 16 bits:
5 x 44100 x 2 = 441000 bytes = 0.5MB aproximadamente



Notas:
1.Presenta a información estruturada como un diagrama de bloques
2.Dirixe as respostas a alumnado de 1º de ESO
3.Algúns enlaces útiles
Formatos de audio
 http://www.monografias.com/trabajos7/sodi/sodi.shtml
http://www2.fe.ccoo.es/andalucia/docu/p5sd7527.pdf
http://blog.educastur.es/informaticainfiesto/files/2012/08/unidad-3-sonido-digital.pdf

11/01/2011

Video sobre a obsolescencia programada

04/01/2011

mecanismos 2010-11

Enlace para o estudo dos mecanismos máis sinxelos
Aquí temos outro que presenta moitos máis